آموزش ساخت بازی شوتر اول شخص در یونیتی

*خیلی به درد من خورد... عالی برای بازی سازی...*

 

بازی سازی و برنامه نویسی سی شارپ با یونیتی برای همه

به نام خدا

سلام به همه علاقه مندان بازی سازی، امیرحسین رجب زاده هستم؛ با دوره ی آموزشی بازی سازی و برنامه نویسی سی شارپ با یونیتی برای همه، به عنوان جامع ترین و کامل ترین آموزش فارسی در خدمت شما هستم.

همیشه جای خالی یک دوره آموزشی جامع و کامل از یونیتی به زبان فارسی احساس می شد، دوره ای که در آن از ابتدایی ترین مسائل یونیتی شروع و به مسایل پیشرفته برنامه نویسی ختم شده باشد.

عزیزان حتما پیش نمایش آموزش را مشاهده کنید تا با محتویات این دوره ارزشمند، کاملا آشنا شوید.

مفتخرم در ۶۱ قسمت، با آموزش فارسی یونیتی و البته رایگان در خدمت شما باشم، یکی از مهم ترین دلایلی که این دوره جامع یونیتی را ضبط کردم پیشرفت این علم در کشور عزیزمان ایران هست، بازی سازی یک صنعت پردرآمد در جهان به حساب می آید که امیدواریم شاهد پیشرفت رو به رشد این صنعت در کشور باشیم.

در این دوره از آموزش رابط کاربری یونیتی شروع کردیم؛ سپس به آموزش برنامه نویسی سی شارپ و ابتدایی ترین مفاهیم برنامه نویسی در یونیتی پرداختیم و در فصل سوم سراغ برنامه نویسی پیشرفته در یونیتی خواهیم رفت.

این دوره نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد و فقط توانایی کار با کامپیوتر و علاقه مندی به این صنعت پردرآمد را دارد.

در سه فصل آموزشی شما را تا سطح بالایی از انجین یونیتی آشنا می کنیم و شما بعد از این دوره به درک بالایی از یونیتی و برنامه نویسی سی شارپ در یونیتی خواهید رسید و می توانید بازی های خود را با یونیتی توسعه دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: